Gårdagen

Åkte på den sena hoppträningen igår och hann då inte blogga förräns nu.
 
Det gick iaf bra, Kungen skötte sig hyfsat i transporten påvägen dit, han rör sig ganska mycket men lägger sig iaf inte ner i den ._.
 
Iaf så fick jag träna på att hålla om han och samla min galopp bättre så att vi inte rusade mot hindrerna. De gick lite fort till en början men efter ett tag hoppade han bättre :)
 
nytt hopprekord blev det också, 1 m wiho! :D
 
Sen hoppade vi bana, hoppade studs med fyra hinder, jisses på den fick vi många stopp då han blir osäker när det är så många hinder, men till slut flöt det på bra.
 
dom två sista runderna låg hindrerna på 90cm och Kungen och jag var superduktiga och kom runt med endast ett pet, jäklar vad glad och stolt jag är över min häst, det har ju som sagt bara gått 3 hopplektioner. :D
 
Linn var med så hon fotade en massa så jag ska få bilder av henne sen :D
 
bjuder på en gammal ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0