Dagarna

Kungen har fått vila i två dagar då jag har haft mycket att planera in!
 
Måndags: Jobba fram till klockan 14, åkte hem mockade både Kungens och Cassies (andra hästen i stallet) eftersom hennes ägare är borta. Fixade ordning foder. Åke hem och käkade middag. Sen var det iväg på styrelsemöte (blir ett till inlägg om det sen!) Åkte till stallet tog in hästarna och sov.
 
Tisdag: Var upp till stallet och släppte ut kusarna. Fixade fodret, mockade, fyllde på med vatten etc etc, alltså morgon görat! Jobbar idag mellan 14-21:30 så det blir ingen ridning för min del idag. Åker upp sen efter jobbet och släpper in vilddjuren igen :)
 
Men imorrn ska jag banne mig rida! :)
 
 
 
Så fantastiskt fin häst! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0